خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مــرد باش 2 ×!×

همــانقدر کـه زن را باید فهمید

مـرد را هـم بـایــد درک کــرد

همانقدر که زن، بودن می خواهد

مـرد هـم اطمینــان مـی خواهد

همانقدر که باید قربان صدقه ی رویِ ماهِ بی آرایشِ زن رفت

باید فدایِ خستگی هایِ مرد هم شد

همانقدر که بــایـد بـی حوصلـگی هـایِ زن را طـاقـت آورد

کلافـگی هـای مـرد را بایـد فهمید

از اینکه تا کجا زنانگی هایت را به پایِ مردت بریزی

تا اینکه تا چـه حـد مردانه بانویِ خانه ات را بپرستی

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 19:07

زرششششششششششششششششک

آبش خوشمزه اس

ستایه پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 20:04

سلام
من به امید اینکه از این پستا بزارین وبتون و چک میکنم
چرا دیگه از اینا نمیزارین

سلام ، چشم ، ادامه میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد