خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تبریکات ×!×

ضمن آرزوی موفقیت برای

سید مصطفی ساجدی و محمدرضا بختیاری عزیز

که به عنوان بازیکنان برتر مسابقات کشوری انتخاب شدند،

آرزوی سلامتی و تندرستی برایشان داریم.

ان شاءالله راه موفقیت برایشان هموار گردد

چرا ؟؟؟×!×

بنده به برادر نجارلو زیارت قبول میگم و امیدوارم که صفا کرده باشند

قربون شکل ماهشون هم میشم 

ولی آقای هیات شهدای گمنام و برادر محترم مسئول بسیج !

چرا حضرت حجت الاسلام والمسلمین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خبری در راه است ... ×!×

از اتاق فرمان اشاره می کنند دوشنبه منتظر خبرهای خوبی باشید
ان شاءالله

بدون شرح !×!

بدبختی ما از جایی شروع میشه که یکی از مسئولین شُل بگیره

اینجوری میشه که یه نماینده به خودش اجازه میده اینجوری افاضات بفرماید !

آلبوم تصاویر مسئولین زرندیه×!×

یه کار جدید انجام دادم، گفتم شاید به درد خلق الله بخوره

عکس مسئولین شهرستانی رو گذاشتم تا کاربرا استفاده کنند

هم مسئولین رو بشناسند و هم اینکه اگه لازم داشتند به کار بگیرند

البته ناقص هست، ولی به مرور زمان تکمیل میشه

اینجا مشاهده کنید

نشست وبلاگ نویسان ×!×

نشست وبلاگ نویسان زرندیه با مسئولین شهرستان زرندیه

مکان : زاویه، کانون پرورش فکری

زمان : پنج شنبه مورخ 93/07/15 راس ساعت 10 صبح

مــرد باش 7 ×!×

مرد باید وقتی میره به خانمش سر بزنه

دسته گلش این هوا باشه

اصن فَکِ همه بیفته از دیدن دسته گل

عید قربان مبارک ×!×

نشانم ده صراط روشنـم را

خودم را، باورم را، بـودنم را

خداوندا من از نسـل خلیـلم

به قربانگاه می آرم «منم» را

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
 عید قربان عید بندگی مبارک